Продавець Vikitex розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1482 відгуків
Vikitex
Графік роботи
  • Понеділок
    12:0018:00
  • Вівторок
    12:0018:00
  • Середа
    12:0018:00
  • Четвер
    12:0018:00
  • Пʼятниця
    12:0018:00
  • Субота
    12:0015:00
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (98) 736-59-56
Киевстар
Vikitex
Менеджер
м. Кременчук, Кременчук, Україна
missis.yana77@gmail.com+380987365956

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаОтправка заказов осуществляется каждый день. Бесплатная доставка при заказе на сумму от 2500гр., при условии отправки посылки без наложенного платежа! Акция бесплатной доставки НЕ распространяется на оптовые цены! Оплата заказов полная, или частичная предоплата (150 гр) на карту Приват банка, остальная сумма оформляется наложенным платежом. Способ оплаты - Наложенный платеж доступен не для всех групп товаров - уточняйте такую возможность у менеджера. После прибытия на отделение или терминал (для адресной доставки) Новой почты, посылка може безкоштовно зберігається 5 днів, після чого відправляється назад Відправникові, якщо ж не була забрана Замовником. Всі послуги за пересилку в обидва боки і зберігання посилки оплачуються Замовником.

Способи оплати

  • Пром-оплата
Зберігання посилки на відділенні пошти
Після прибуття на відділення чи термінал (для адресної доставки) Нової пошти, посилка може безкоштовно зберігається 5 днів, після чого відправляється назад Відправникові,якщо ж не була забрана Замовником.
Всі послуги за пересилку в обидва боки і зберігання посилки оплачуються Замовником.

 

 

Щоб процедура покупки була максимально комфортною

Наш інтернет-магазин просить Вас бути уважними і серйозно ставитися до отримання товарів поштою.

 Обязательно осмотрите посылку на почтовом отделении, в присутствии ответственного сотрудника транспортной компании. Если при осмотре посылки вы обнаружили внешние повреждения товара, неполную комплектацию, необходимо или отказаться от посылки, или составить с сотрудником отделения акт несоответствия товара. После чего обратитесь, пожалуйста, в наш магазин по вайберу описав проблему случившуюся с товаром или предоставив фото товара, акта несоответствия.
  До момента приема посылки Вами, ответственность за его целостность и сохранность несет служба доставки!
Якщо ви перевірили посилку вже вдома і виявили, що є які-небудь невідповідності - ми не можемо ніяк підтвердити, що вони виникли саме при транспортуванні. Пам'ятаєте! Забираючи товар з відділення пошти, ви погоджуєтесь з його зовнішнім станом або комплектацією.
 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner